Geplande activiteiten jeugdafdeling s.v. Grol in kader einde seizoen 2014-2015 en opstart seizoen 2015-2016

25-05-2015

Beste vrijwilligers, spelers en ouders/ verzorgers van jeugdteams van de s.v. Grol,

Op dit moment zijn de COV en het jeugdbestuur s.v. Grol volop bezig de afronding van het huidige seizoen en met de voorbereidingen op het seizoen 2015-2016.. Via deze weg willen u informeren over het verdere verloop van het huidige seizoen en de activiteiten die na de afsluiting van het seizoen op zaterdag 6 juni 2015 plaats gaan vinden. Noteer onderstaande data en activiteiten in uw agenda.

Activiteiten huidige seizoen.
Ø    Periode heden t/m. 7 juni 2015: spelers trainen volgens het actuele trainingsschema en spelen eventuele wedstrijden/ toernooien met het team waar ze nu deel van uit maken.

Ø    In de week van het Marveld toernooi (week van 25 mei t/m. 29 mei) is er een aangepast trainingsschema, omdat de clubs die mee doen ook trainen en oefenwedstrijden spelen. Deze trainingen en wedstrijden hebben voorrang (is een afspraak tussen de besturen van Grol en het Marveldtoernooi). In deze week is er dan ook een aangepast trainingsschema op dinsdag en woensdag. Houd de website dan ook in de gaten of je training doorgaat. Op deze dagen kan er echter geen gebruik worden gemaakt van de kleedkamers, dus moeten de spelers thuis douchen. Op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag kunnen de velden niet gebruikt worden.

Ø    Op 1, 2 en 4 juni 2015:  Kledinginname en kledingcontrole van teamkleding.

Ø    Zaterdag 6 juni 2015: Op deze dag wordt de afsluiting van het seizoen georganiseerd. Het programma volgt t.z.t.

Activiteiten in het kader van het seizoen 2015-2016
Op 29 mei 2015 wordt de concept-indeling voor het seizoen 2015-2016 op de website www.svgrol.nl gepubliceerd.

Ø    In de periode van 29 mei 2015 t/m 1 juni 2015 kunnen ouders en spelers kunnen n.a.v. concept-spelersindeling een gesprek aanvragen een verzoek te mailen naar jeugdbestuur@svgrol.nl.      Het via de mail aanmelden voor een gesprek is de enige wijze waarop de visie/ vragen n.a.v. de spelersindeling in behandeling worden genomen. Indien deze procedure niet gevolgd wordt, zal er geen gesprek volgen en worden verzoeken niet in behandeling genomen.

Ø    Op maandag 1 juni en donderdag 4 juni 2015 (beide avonden vanaf 20.00 uur) vinden de gesprekken plaats met de ouders/ spelers die n.a.v. de concept-spelersindeling een gesprek hebben aangevraagd.

Ø    Op 8 juni 2015 worden de concept- vrijwilligersindeling en het trainingsschema voor het seizoen 2015-2016 gepubliceerd op www.svgrol.nl

Ø    Op 20 juni 2015 is er een voorlichtingsbijeenkomst voor alle jeugdvrijwilligers, die actief zullen zijn in het seizoen 2015-2016. Deze bijeenkomst is bedoeld om de jeugdvrijwilligers wegwijs te maken in zaken rondom wedstrijden en trainingen. Daarnaast maken jullie kennis met de desbetreffende jeugdcoordinatoren en is er tijd om jullie vragen te beantwoorden.

Hierna kunnen de jeugdvrijwilligers hun teams voorzien van de benodige informatie.

Ø    Op zaterdag 20 juni 2015 worden van alle teams teamfoto’s gemaakt en wordt de teamkleding uitgedeeld. Verdere info volgt t.z.t.

Ø    Op 20 juni 2015: Bijeenkomst scheidsrechters seizoen 2015-2016.

Ø    Vanaf maandag 8 juni 2015 t/m 30 juni 2015 kan er getraind met de nieuwe teams (dus volgens de concept- indeling 2015-2016) volgens het nieuwe trainingsschema.

Ø    Op 26 juni 2015: Teamindeling (zowel spelers als vrijwilligers) is definitief en wordt gepubliceerd op www.svgrol.nl

Ø    In de maand juli 2015 zijn de velden van de s.v. Grol gesloten.

Ø    Vanaf 1 augustus 2015 zullen de verschillende teams weer beginnen met trainen. Informatie hierover volgt t.z.t.

Namens de COV en het jeugdbestuur,

Bert Roeterdink en Diana Nijland