Finales AH F-competitie van 6 juni bekend na laatste spannende poulewedstrijden

26-05-2015

Op maandag 18 mei werden de laatste poulewedstrijden gespeeld in de Wallerbosch AH F-competitie. Dit leverde naast veel voetbalplezier en een paar mooie wedstrijden ook de eindstand op. Hierdoor werd duidelijk wie op 6 juni de finales gaan spelen.

In de poule F1-F4 bleek Juventus net  zoals in de halve finale van de champions league Real Madrid te slim af. In een spannende pot zorgde Juventus hierdoor dat  het ten koste van Real Madrid de finale haalde tegen Barcelona. Ondanks dat Barcelona al geplaatst was voor de finale, deden de spelers hun sportieve plicht en wonnen hun laatste poulewedstrijd dan ook tegen Liverpool. De strijd om de derde en vierde plek  wordt dan ook Real Madrid tegen Liverpool.
In poule F5-F9 was er na een paar geweldige topwedstrijden een opvallende eindstand. Geen enkele voetbalanalist had zo’n eindstand kunnen bedenken. Alle wedstrijden op de finaledag laat een strijd zien van het A team van een club tegen het B team van dezelfde club. Zo wordt de finale Graafschap A tegen Graafschap B en de strijd om de derde en vierde plek FC Twente A tegen FC Twente B. PSV A en PSV B mogen de vijfde en zesde plek verdelen en Ajax A en Ajax B de zevende en achtste.
Het wordt een enorm spannende finaledag op de afsluiting van het seizoen van zaterdag 6 juni. De wedstrijden beginnen om 11.00 uur, waarna meteen de prijsuitreiking zal plaatsvinden. Komt allen kijken, want deze wedstrijden laten weer zien wat van F-talenten s.v. Grol in huis heeft.

Voor het totale overzicht van de stand en de uitslagen klik hier.