Nominaties team van het jaar seizoen 2014-2015

03-06-2015

De volgende teams zijn dit jaar genomineerd om team van het jaar te worden:

Grol E8:
Grol E 8 is een gemengd team. Dit team heeft zowel in de najaars- als in de voorjaarscompetitie tot het laatst toe gestreden om het kampioenschap. Helaas is dit beide keren niet gelukt maar gelukkig is het voetbalplezier binnen dit team gebleven.

Grol C4:

Grol C4 is genomineerd. In het voetbalseizoen 2014/2015 zijn zij het enige team dat kampioen is geworden door veel inzet te tonen. Na een succesvol en spannend seizoen kon met 1 punt voorsprong op Eibergen C3 de kampioensvlag worden gehesen.

Grol C5:

Grol C5 heeft tot het laatste moment meegespeeld om het kampioenschap. Helaas werden tijdens een doordeweekse inhaalwedstrijd punten verspeeld, waardoor Neede uiteindelijk met twee punten voorsprong met het kampioenschap aan de haal ging.

Grol A1:
Grol A1 heeft ondanks een mindere start een goed seizoen gespeeld.
Ze wisten 17 van de 22 wedstrijden te winnen en wonnen ook de tweede periode.
Tot op het laatste moment streden ze voor de felbegeerde titel in de hoofdklasse M
en kwamen op het eind slechts 1 punt te kort voor het kampioenschap.
Helaas hebben ze via de nacompetitie ook geen promotie af kunnen dwingen, maar is deze uitmuntende prestatie de nominatie voor team van het jaar zeker waard.