J.E.M. van Os Orthodontist is Sponsor van de Week

24-09-2015

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en we daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken hebben we dit seizoen ook weer het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: J.E.M. van Os Orthodontist. Een sponsor die met name het meiden- en vrouwenvoetbal een warm hart toedraagt.

Aan het woord: Jeroen van Os

Wat sponsort Van Os Orthodontist bij de s.v. Grol?

Kledingsponsor van de Meiden C1, daarvoor Meiden A1en E2, en een reclamebord op het Hoofdveld.

Wat doet Van Os Orthodondist?

Door middel van allerlei beugels tanden en kaken van kinderen en volwassenen in de juiste stand krijgen, zorgen voor een mooi en functioneel gebit en een mooie lach.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Dochter Joos heeft van jongsaf aan bij de Grol gevoetbald, eerst bij de pups, later bij D1, C1, nu bij Jong Fc Twente vrouwen. Dochter Jet heeft een aantal jaar geleden het meidenvoetbal nieuw leven ingeblazen. Zoon Durk heeft een tijd bij de s.v. Grol gevoetbald en voetbalt nu in Amerika.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Omdat onze kinderen bij de Grol actief waren, er een leuke tijd hebben gehad en dat waarderen we nu nog steeds. Kinderen en jeugd is een belangrijke klantengroep. We vinden het belangrijk dat kinderen voldoende bewegen. Sport zorgt voor een gezond lichaam. Wij zorgen voor een gezond en mooi gebit.

Iedereen kan op zijn eigen manier een steentje bij dragen aan het verenigings leven, wij deden dat vroeger vooral door te chauffeuren en te supporteren en door sponsoring. Het laatste zijn we blijven doen, ook al spelen er geen kinderen meer van ons bij de Grol.

Heb je een speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Dat er weer een vrouwenelftal gestart is en dat het gemengd, meiden- en vrouwenvoetbal sterk groeit binnen de sv Grol.

Heb je nog suggesties of tips voor de s.v. Grol?

Speciale aandacht voor het gemengd, meiden- en vrouwenvoetbal. Het ingezette beleid volhouden en doorzetten. Aandacht voor blessures bij meiden/vrouwen. Door hun lichaamsbouw en hun hormonale wisselingen zijn ze soms blessuregevoeliger dan jongens/mannen. Hier training op aanpassen.

Contactgegevens:

Website: www.orthovanos.nl