Stem 8 oktober op de s.v. Grol

05-10-2015

Kom naar de bijeenkomst Rabobank Coöperatiefonds

Rabobank Noord- en Oostachterhoek investeert jaarlijks een fors deel van de nettowinst in de lokale samenleving,onder ander via het Coorperatiefonds.Dit jaar is er maar liefst € 441.000,- beschikbaar.

De S.V. Grol is samen met de HV Grol en de VV Grol met zijn inzending voor het aanleggen van een Beachveld genomineerd voor een prijs van het Rabobank Coöperatiefonds.

Op 8 oktober a.s. zullen we gezamenlijk een spectaculaire presentatie geven om zo hoog mogelijk te eindigen.

Het is de bedoeling dat het Beachveld wordt aangelegd op het terrein van de S.V. Grol. Deze zal dan gebruikt worden door alle drie verenigingen.

De leden van de Rabobank mogen tijdens deze avond beslissen over de uitslag. Ben je lid van de Rabobank en heb je een S.V. Grol hart kom dan naar deze avond zodat we het doel, het aanleggen van het Beachveld kunnen verwezenlijken.

Alleen leden van de Rabobank kunnen dus stemmen op deze avond en hebben als het goed is ook een uitnodiging voor deze avond ontvangen.

Twijfel jij of je lid bent, dan is een simpel telefoontje aan de Rabobank voldoende om dit zeker te stellen.

Data en locatie: 8 oktober in ’t Zwaantje te Lichtenvoorde

19:30 – 20:00 uur Ontvangst met koffie
20:00 – 20:45 uur Opening, presentatie jaarcijfers en actualiteiten bank
20:45 – 21:30 uur Presentaties genomineerden
21:30 – 21:45 uur Pauze en gelegenheid tot stemmen
21:45 – 22:30 uur Prijsuitreikingen en afsluiting
22:30 – 23:15 uur Borrel

Ben je lid van de Rabobank, kom ons dan steunen op deze avond.