Hoezo geen Derby van het Oosten meer?

08-10-2015

In tegendeel!!!!!!

Aanstaande zondag 11 Oktober:

Grol 2 - Longa`30  2

Aanvang:11.30 uur.

Beste Grolsupporters, werd er onlangs nog ergens geschreven dat men het jammer vond dat DÈ Derby van het Oosten niet meer plaats vond.

Het tegendeel is echter waar want wie de stand van Grol 2, spelend in de reserve 1e Klasse B op dit moment bekijkt, kan zien dat de Derby nog wel degelijk gespeeld wordt en wel aanstaande zondag 11 Oktober om 11.30 uur op ons eigen prachtige Sportpark De Elshof.

Het altijd hardwerkende, en met veel passie spelende,  team van trainer Kevin Vos met zijn staf, staat momenteel op een keurige derde plek en wil er graag een zo goed mogelijk seizoen van maken.

De start is in ieder geval al veelbelovend.

Met de nu vijf gespeelde wedstrijden (3 gewonnen,1 gelijk en maar 1 verloren) en dus 10 punten zal er zondag alles aan gelegen zijn om de achterstand op de ongeslagen koploper Longa`30 2 (5 gewonnen, 0 gelijk en 0 verloren) te reduceren naar maar twee. Longa`30 2 heeft nog geen enkel doelpunt tegen en het  moet dus een enorme uitdaging wezen voor Grol 2 om daar verandering in te brengen.

Als je de twitter berichten van Longa`30 2 moet geloven dan komt er a.s. zondag wel een hèèl bijzonder elftal naar Grol. Termen als ``Showtime`` en ``uw favoriete elftal speelt thuis!We houden een plaatsje voor u vrij!`` en ``we trekken er weer op uit. Om kwart voor elf worden we geacht af te trappen" En "Op Super zondag komen wij ook uiteraard in actie".

Het bijzondere aan dit duel is wel het feit dat oud eerste elftalspeler en tevens goalgetter van Grol, Jorrit Bomers daar in het Keidorp de scepter zwaait en er verder nogal wat Grols bloed door dat elftal stroomt.

Pronken dus met andermans(Grolse) veren zullen we dus maar zeggen.

Want,

Jorrit de trainer is een Grollenaar, Jurgen Wiegerink heeft een Grolse vader ,Chris Weenink heeft een Grolse vader, Dave Bus een ``Grolse`` schoonvader, de verzorger Martin Bomers is een Grollenaar en ga zo maar door. Het moet dan ook voor hen weer een geweldige eer zijn om weer eens op hun geboortegrond èn op ons prachtige complex te mogen spelen. En aangezien we hier altijd blij zijn dat er weer een team  uit het gebied drie kilometer  over de spoorbaan op bezoek komt, nodigen wij u allen uit om bij deze wedstrijd een kijkje te komen nemen.

En zo als ook bij Longa`30 2 het geval is:

Ook voor U houden wij een plaatsje vrij.

We wensen u allen heel veel plezier toe.