Pijnlijke fout in clubblad 4

16-12-2015

Woensdag 16 december verscheen clubblad 4, met tal van leuke, onderhoudende verhalen. Het clubblad zal de komende dagen verspreid worden, zodat iedereen het aankomend weekend, uiterlijk voor de Kerst, in huis heeft. In het interview met Hans van Halm is echter een pijnlijke vergissing geslopen. In het bewuste verhaal komen enkele namen voorbij van Grolcoryfeëen die inmiddels al zijn overleden. Dit heeft de schrijver er keurig achter gezet, ter informatie. Dit is echter ook gebeurd bij iemand die gelukkig nog in leven is en zeer vitaal; Tonnie Porskamp, erelid van onze vereniging.

Direct hebben we contact met hem en zijn familie gezocht, en onze welgemeende excuses aangeboden.  Zowel de familie als ook Tonnie betreurden de gang van zaken, maar accepteerden de excuses, zonder iemand iets kwalijk te nemen. Neemt niet weg dat wij het als redactie enorm balen dat dit gebeurd is. Mochten er andere lezers zijn die hier aanstoot aan nemen, dan ook aan hen onze welgemeende excuses.

Namens de redactie.

Henri Walterbos, Hoofdredacteur