Grol 1 raakt in de competitie verder achterop

19-03-2007

Door de vele afgelastingen raakt Grol 1 in de voetbalcompetitie 2006-2007 steeds verder achterop. Doordat ook de afgelopen zondag geplande wedstrijd (thuis tegen PH 1 uit Almelo) werd afgelast, zal er misschien nog wel ingehaald moeten worden op een doordeweekse avond. Verder zal er in het Paasweekend van dit jaar een dubbel programma moeten worden afgewerkt.

Zondag 25 maart a.s. staat de uitwedstrijd tegen Tubantia uit Hengelo Ov. op het programma. Voor alle duidelijkheid: deze wedstrijd begint om 14.00 uur!

Op zondag 1 april speelt Grol 1 thuis tegen De Tubanters 1 uit Enschede. In het Paasweekend zullen op Paaszaterdag en Paasmaandag een tweetal uitwedstrijden worden gespeeld, tegen respectievelijk Berghuizen 1 en Rigtersbleek 1 in Enschede. Op de zondagen 15 april en 22 april andermaal uitwedstrijden, te weten op 15 april uit tegen De Zweef 1 in Nijverdal en op 22 april uit tegen Vogido 1 in Enschede. Voor zondag 29 april staat vervolgens de thuiswedstrijd tegen DOS ’19 1 uit Denekamp op het programma. Nog niet bekend is wanneer de afgelopen zondag afgelaste thuiswedstrijd tegen PH 1 uit Almelo moet worden ingehaald. Een mogelijkheid is ook nog dat de KNVB de amateurvoetbalcompetitie met een week gaat verlengen. Wij blijven u op de hoogte houden.