UITNODIGING E en F-KAMP 2007

19-03-2007

E en F kamp 2007

Geachte ouders,

Ook dit jaar organiseert de S.V. Grol weer een voetbalkamp voor de E en F jeugd van onze vereniging. Wij zijn dit jaar weer te gast op Kampeerboerderij “De Haverkamp” te Hengelo (GLD). Het kamp zal plaatsvinden tijdens het hemelvaartsweekend van donderdag 17 mei t/m zondag 20 mei. Het thema van dit jaar zal verband houden met Circus.

Zoals u wellicht weet hebben wij een tijd geleden een enquête gehouden onder de ouders van spelers uit de E en F klasse. Deze enquête heeft ons een goed beeld verschaft op diverse terreinen. De resultaten zullen dan ook zeker worden meegenomen bij het organiseren van het kamp in de volgende jaren en waar mogelijk al dit jaar. Zo is ons bijvoorbeeld gebleken dat de kinderen erg moe zijn als ze van het kamp terug komen en hiervan last ondervinden als ze maandag weer naar school moeten. We hebben dan ook besloten dat we op de zondag om uiterlijk 12.00 het kamp af te sluiten op het Grolveld, zodat de kinderen een hele zondag hebben om uit te rusten.

Verder draaien we een apart programma voor de E- jeugd en de F- jeugd. De programma’s zijn afgestemd op de verschillende leeftijdsgroepen. Hiermee proberen we het kamp voor de kinderen die al vaker zijn mee geweest aantrekkelijker te maken zonder dat dit ten koste gaat van de kinderen die voor het eerst meegaan. Al met al zal dit gaan leiden tot een onvergetelijke ervaring voor de kinderen die mee gaan.

Vanaf 6 jaar kunnen de kinderen mee op kamp. Voor de 5 jarigen hebben we de mogelijkheid ingebouwd om één dag mee te draaien en zo alvast de sfeer van een kamp te proeven. Deze dag is gepland op vrijdag 18 mei. Ook voor een 6 jarige die nog niet een heel kamp vol kan houden is er de mogelijkheid om hiervan gebruik te maken en één dag te komen.

Mocht uw zoon/dochter een allergie hebben, medicijnen gebruiken of last hebben van heimwee, dan is dit geen enkel probleem. Iedereen is welkom! Enige tijd voor het kamp komen enkele jeugdleiders bij u op bezoek om eventuele bijzonderheden te bespreken, zodat het kamp voor de kinderen en de leiders zo goed en prettig mogelijk verloopt. Men krijgt tijdens dit bezoekje tevens het programmaboekje en alle benodigde informatie. Ook wordt dan de geldelijke bijdrage geïnd.

Om alle kosten te kunnen dekken vragen wij u een bijdrage van € 47,50 per jongen/meisje (het tweede gezinslid betaalt € 42,50). De bijdrage die wij vragen voor de kinderen die één dag komen is €12,50  per jongen/meisje. Ook voor hen geldt dat de jeugdleiders voor het kamp bij u op bezoek komen. Voor eenieder proberen wij de kosten zo laag mogelijk te houden, maar levert dit bedrag onoverkomelijk bezwaren op, dan willen dat gaarne van u vernemen, zodat we gezamenlijk tot een oplossing kunnen komen.

Omdat we nu al heel graag willen weten hoeveel jongens/meisjes er mee zullen gaan, verzoeken wij u onderstaand strookje (zie achterzijde brief) uiterlijk voor  zaterdag 7 april  in te leveren bij de leid(st)ers van het team van uw zoon/dochter. Ook wanneer hij/zij niet deelneemt, verzoeken wij u toch dit strookje in te leveren. (dit ter controle m.b.t. het feit of iedereen wel een uitnodiging heeft gekregen van zijn of haar leider) Dit jaar bieden we ook de mogelijkheid om uw zoon/ dochter aan te melden via internet door een mail te sturen naar: efkampsvgrol@hotmail.com. (als u via de mail aanmeldt ontvangt u zsm een bevestiging van de aanmelding). Als u naar aanleiding van deze brief vragen of opmerkingen heeft kunt u ons bereiken via bovenstaand mailadres.

Namens de organisatie,

Dennis Pasman                          (06-10902902

Thijs Bleumink                           (06-12089132

Edwin Tuller                               (06-43006900

*                                             efkampsvgrol@hotmail.com

%----------------------------------------------------------------------------------------------

Naam            _____________________________________________________________________

Adres:            _____________________________________________________________________

Team:            _____________________________________________________________________

Neemt wel /niet (doorhalen wat niet van toepassing is) deel aan het voetbalkamp.

Mijn zoon/dochter (5/6 jaar) maakt gebruik van de gelegenheid van 1 dag.