De woensdagavond-F-competitie krijgt landelijke aandacht

03-04-2007

Voor het team van Liverpool dat deelneemt aan de woensdagavond-F-competitie is er belangstelling van een heuse fanclub. De verrichtingen van het team worden namelijk nauwgezet gevolgd door de Nederlandse Liverpool fanclub Alsin. Op de officiële website van deze fanclub www.liverpoolfc.nl wordt bij het onderdeel nieuws zelfs aandacht besteed aan onze interne woensdagavond competitie en is er een verslag te vinden van de eerste wedstrijdronde die gespeeld is op 28 maart j.l. met als kop Liverpool jeugd verslaat Leeds. De verrichtingen van het Liverpool team van de sv Grol wordt dus door alle Liverpool fans in Nederland gevolgd. Het team wordt door Alsin gefeliciteerd met de ruime eerste overwinning op Leeds United en ze worden veel succes toegewenst in het verdere verloop van het toernooi.