Gebruik mobiele telefoon in kleedkamer verboden

26-04-2017

Begeleiders/spelers S.V. Grol,

Onlangs zijn bij het jeugdbestuur meldingen binnen gekomen over het gebruik van mobieltjes tijdens het douchen na de trainingen en/ of de wedstrijden.

Om te voorkomen dat er video’s of foto’s van elkaar onder de douche worden gemaakt, waar later misbruik van wordt gemaakt, is het voortaan verboden om de mobiele telefoon in de kleedkamer te gebruiken. Het jeugdbestuur adviseert jullie om je mobiel thuis te laten bij voetbaltrainingen en – wedstrijden.

Het hoofdbestuur van de S.V. Grol  bekijkt voor aankomend voetbalseizoen hoe hiermee om te gaan.

Binnen de S.V. Grol zijn er twee vertrouwenspersonen: Gerard Platter en Miriam Menzing. Bij hen kun je terecht met klachten over ongewenst gedrag binnen de vereniging. Zij behandelen je klacht op een zorgvuldige en respectvolle manier.

De contactgegevens zijn:

Gerard Platter: g.platter@kpnplanet.nl / 06 – 20 37 90 30