Afsluiting seizoen 2016-2017

06-06-2017

Beste sportvrienden, het seizoen loopt ten einde en zij het met wisselende resultaten, zal uiteindelijk vrijwel iedereen weer gaan genieten van een vakantie, wel dan niet verdiend.
Maar voordat het zover is zal de Supportersclub van Grol het seizoen 2016-2017 weer op een waardige`` Groleigen``manier gaan afsluiten.

Dit zal plaatsvinden op  zaterdag 10 Juni a.s. en hopelijk, zoals bijna altijd, onder prima weeromstandigheden.

Afsluiting Jeugdafdeling.
Zo start de dag met de afsluiting voor de Jeugdteams waarbij het programma is samen gesteld door het evenemententeam van Grol in samenwerking met de Supportersclub en Jeugdbestuur.
Er zijn tal van jeugdactiviteiten die deze morgen plaats vinden,als een bezoek aan een Klimbos, een Indoor Kartbaan, zal er een voetbal- en Beachvoetbaltoernooi plaatsvinden, enz enz.
De activiteiten zullen centraal worden afgesloten vanaf 12.00 uur op Sportpark Den Elshof met het bekendmaken van het Team van het Jaar en de Finale van de Penalty-bokaal.

Voor de verdere informatie zoals  de aanvang tijden van de verschillende leeftijdsgroepen verwijs ik u naar het artikel elders op deze website.

Afsluiting Senioren.
In de loop van de middag om 15.30 uur  zal weer het traditionele Gerrit Westerhoff huis en eindtoernooi plaatsvinden en waar nà een warme hap genuttigd te hebben, het informele avondvullende programma omstreeks 19.30 uur zal beginnen.

Op deze avond zullen eveneens de traditionele prijzen worden uitgereikt, als winnaars van de Super 11, Team van het Jaar, Verenigingsman/vrouw van het jaar, de Super Supporter/ster, Speler van het jaar bij de recreanten (wie wordt de opvolger van Stef Kroekenstoel????) en als afsluiting natuurlijk de Voetballer van het Jaar door uzelf gekozen als supporters.

De hele avond zal muzikaal en vocaal ondersteund worden door de ``Feestband FANTASTISCH", die, na het grote succes van vorig jaar, ook dit jaar niet zullen ontbreken.
Kortom een dag, middag en avond om naar uit te kijken en die u zeker niet mag overslaan.

Namens het bestuur van de Supportersclub in ieder geval meer dan van harte welkom in ons zo prachtige en sfeervol Sportcafè op Den Elshof.

Hennie Schovers,
Secretaris.