FC. Trias F6M – Grol F5

15-04-2007

Na het mooie paasweekend, waarin niet werd getraind, moet Grol F5 aan de bak tegen FC Trias F6M. Enigszins gecharmeerd van de tegenstander (9 meisjes !!) begint Grol sterk aan de wedstrijd. Door het goede samenspel in de voorhoede is het al snel 0-3. Op het moment dat de verdediging even door de hitte is bevangen, schiet Trias de 1-3 binnen. Daarna houdt Grol, met Jelle als keeper, de pot mooi dicht. Ze gaan de rust in met een voorsprong van 1-5.

Omdat we erg lang moeten wachten op de ranja, smaakt hij dubbel zo lekker.

Waneer Björn de tweede helft gaat keepen, heeft Trias geen kans meer om te scoren. De opstelling wordt ook op andere plaatsen veranderd. Stan en Pam (verdediging) wisselen met Twan en Jelmar (aanval). Samen met Sven maken Stan en Pam het de verdediging van Trias erg lastig. Teun en Gijs blijven verdedigen, zodat de vleugelspelers van Trias geen potten kunnen breken. De felle aanhang van Trias kan niet verhinderen, dat Grol blijft scoren. De voorsprong groeit uit tot 1-10.

De goals staan op naam van Twan (6x), Jelmar(2x), Sven(1x) en Pam (1x). Het ijsje na de wedstrijd is dan ook dik verdiend, want de meegereisde aanhang heeft naast het mooie weer volop kunnen genieten van het sprankelende spel van Grol F5.