Hernieuwde oproep

28-03-2018

Beste spelers & vrijwilligers ,
Heb je in het weekend van 9 & 10 juni nog niks te doen? Kom dan helpen om van de Nationale Special Olympics een succes te maken. De Special Olympics is een enorm groot toernooi voor mensen met een verstandelijke beperking. Het voetbaltoernooi van de Special Olympics vindt plaats op Sportpark Den Elshof te Groenlo. Er zullen minimaal 40 voetbalteams gebruik maken van de faciliteiten die Sportpark Den Elshof en Marveld Recreatie te bieden hebben. Wij zijn nog op zoek naar scheidsrechters (ervaring met fluiten) en divisioners. Zij beoordelen de teams op vaardigheidsniveau, zoals balvaardigheid, teamprestatie, keepen en individuele fitheid. Voor deze functie wordt gezocht naar mensen met een voetbalachtergrond!
Iedereen die al heeft gereageerd, zich heeft opgegeven en mee heeft geholpen om de berichten te delen worden natuurlijk alvast van harte bedankt. Dit heeft er voor gezorgd dat wij al genoeg teammanagers en veldmanagers hebben.
Heeft u zin om deel uit te maken van de familie van vrijwilligers die zich al hebben opgegeven, mail dan naar r.meuleman14@gmail.com met de functie die u het liefst vervult en de data dat u beschikbaar bent.