Begin het nieuwe jaar sportief

01-01-2019

Aanstaande zondag (6 januari) organiseren we weer de traditionele nieuwjaarsloop. Een mooie gelegenheid om het nieuwe jaar sportief te beginnen. En om daarna tijdens de nieuwjaarsreceptie gezellig het nieuwe sportjaar in te luiden. We nodigen iedereen hiervoor van harte uit.

De volgende afstanden kunnen worden gelopen: 3,5 en 10 kilometer. De route gaat weer door het prachtige Zwolse landschap.

Vanaf 09:30 uur is er de mogelijkheid om je in te schrijven in de centrale hal van... sportcafé Den Elshof van de S.V. Grol. Om 10:30 uur zal de nieuwjaarsloop starten met de 10 kilometer, om 10:45 uur start de 3,5 kilometer.

Voor de de niet-hardlopers onder ons is er ook een wandelroute beschikbaar.

Zodra alle deelnemers van de nieuwjaarsloop binnen zijn en de tijden verwerkt zijn, wordt er gestart met de nieuwjaarsreceptie. De verwachting is dat deze om 12.30 uur zal starten. Tijdens de nieuwjaarsreceptie vindt de uitreiking van de prijzen plaats, is er een toespraak van voorzitter Hans Scheinck en wordt het kado Grol 100 jaar bekendgemaakt en overhandigd. Een vol en aantrekkelijk programma dus.

Bovendien is vanaf 12.00 uur voor de jeugd de sporthal beschikbaar voor een potje voetbal en ook is er een Panna Arena buiten op het hoofdveld.

Ook is er natuurlijk voor een lekkere warme hap gezorgd. Voor iedereen.

Deelname is voor leden en niet-leden. Alleen leden komen in aanmerking voor de prijzen.

Tot zondag 6 januari 2019!

Met vriendelijke groeten,

Organisatie Nieuwjaarsloop 2019 S.V. Grol