Jubileumcheque van 43.700 euro voor vervanging kunstgrasveld

08-01-2019

De nieuwjaarsreceptie op 6 januari werd door het jubileumbestuur aangegrepen om het Grol 100 Jubileumjaar definitief af te sluiten. Voorzitter van het Jubileumbestuur Theo Huijskes blikte kort terug op een elftal hoogtepunten van het jubileumprogramma. Ook bedankt hij de inzet van alle jubileumcommmissie leden en vrijwilligers die het gehele programma mogelijk hebben gemaakt. Hoogtepunt van de receptie was echter de overhandiging van het jubileumkado en de jubileumcheque.

Door goed financieel beleid, een succesvolle loterij en de verkoop van bijna 1500 jubileumboeken is er een mooi bedrag overgebleven dat als kado kon worden overhandigd aan de vereniging. Als eerste werd een ontwerp van een Grol 100 Jaar gedenksteen getoond. Deze plaquette van 1 meter bij 1 meter zal worden bevestigd in de muur bij de ingang van het sportpark. Een mooie herinnering aan de afgelopen 100 jaren s.v. Grol.

Maar de grootste verrassing van de dag was de bekendmaking van het bedrag dat beschikbaar wordt gesteld als bijdrage in de vernieuwing van de kunstgrasvelden. Door een 9-tal pupillen van de s.v. Grol werd het bedrag onthuld van maar liefst: € 43.700,00. Voorzitter Hans Scheinck was aangenaam verrast en bedankte het jubileumbestuur en alle leden van harte voor dit geweldige kado.