Grol D3 weer kampioen

12-05-2007

GROENLO - Koploper Grol D3 had zaterdagmorgen op sportpark ‘Den Elshof’ een zeer lastige wedstrijd tegen de nummer drie, Mariënvelde D1. Het team van de s.v.Grol speelde een zeer goede wedstrijd en kreeg ook zeer goede kansen. Helaas werd hieruit niet gescoord. Mariënvelde wist wel te scoren en de wedstrijd ging uiteindelijk met 0 - 1 verloren.

Terneergeslagen zat het team van Grol D3 op het veld en opdat het team de wedstrijd had verloren was het voor het kampioenschap afhankelijk van de uitslag van de wedstrijd Trias – Varsseveld. Na bijna een uur kwam het verlossende telefoontje; Varsseveld had met 0 - 5 gewonnen en Grol D3 is op basis van doelsaldo kampioen geworden. De vreugde en ontlading was dan ook groot.

Uit handen van het jeugdbestuur ontving een lid van het elftal de kampioensbeker en samen met de ouders, familie en de sponsor werd er nog een groot feest gevierd in het sportcafé. Voor Grol D3 betekende dit na het kampioenschap in de najaarscompetitie al de tweede titel binnen een seizoen.