Carnavalsavond s.v. Grol en U.T.O. komt er weer aan

26-02-2019

Woensdag 27 februari a.s. vindt, voorafgaand aan het Carnavalsweekend zelf, de traditionele Grol-Carnavalsavond plaats, die ook dit jaar weer samen met kegelclub U.T.O. wordt georganiseerd. Alle leden, sponsoren en vrijwilligers van de s.v. Grol en de U.T.O. zijn hiervoor uitgenodigd en van harte welkom.

Op deze avond brengen Prins Ivo Thuinte en Adjudant Mark Mink samen met de Raad van Elf een bezoek aan het sportcafé. Maar ook de Tweede Jeugd Prins Ewald Brockötter en Adjudant Wim Meuleman zijn van de partij, alsmede Jonkheer Juul Schuurman en Jonkvrouw Minou Harbers en het bestuur van de Tönnekes.

De s.v. Grol heeft ook dit jaar weer een speciale binding met de hoogheden. Prins Ivo and Adjudant Mark zijn beiden als sponsor betrokken bij de s.v. Grol, Tweede jeugd Prins Ewald is al jarenlang trainer bij de jeugd en de recreatieve senioren en nog steeds actief als speler in de senioren en zijn adjudant Wim is trainer bij het G-voetbal en wekelijks actief als clubscheidsrechter.

Er is weer een prachtig programma in elkaar gezet met buuts, muzikale optredens en diverse ludieke toespraken, met een mooie uitsmijter aan het eind. Het belooft dus weer een fantastisch gezellige avond te worden. Dit mag je niet missen!

Alle leden, sponsoren en vrijwilligers van de s.v. Grol en de U.T.O. zijn hiervoor dus uitgenodigd en van harte welkom. Aanvang is om 21 uur. Kledingadvies: carnaval! Sportcafé Den Elshof open vanaf 20.30 uur. Alaaf!!!