In Memoriam Gerry Klein Gunnewiek

12-04-2019

De s.v. Grol is bedroefd en verdrietig om het onverwachte overlijden van

GERRY KLEIN GUNNEWIEK

op 9 april 2019 in de leeftijd van nog maar 61 jaar.

Gerry was al jaren lid van onze vereniging. Een echte supporter die het niet zozeer ging om het winnen maar veel meer om het plezier en de ontspanning van de spelers en de toeschouwers. Het sociale gevoel binnen de vereniging vond hij van grote waarde.

Daarnaast was hij met zijn bouwbedrijf Klein Gunnewiek een belangrijke sponsor van de s.v. Grol en het Marveld Toernooi. Betrouwbaar in de afspraken en consequent in de ondersteuning. Daaruit bleek zijn waardering voor de positie van de vereniging in de Groenlose samenleving. Waarbij het buurtschap Eefsele nog iets dieper in zijn hart zat.

Vaak bleef Gerry met zijn broer John wat langer op het sportpark hangen, zeker als de halfjaarlijkse fancy fair plaatsvond. Ze genoten gezamenlijk van de betrokkenheid en het enthousiasme van de leden in een gemoedelijke, gezellige sfeer.

Gerry had ook een grote liefde voor de natuur. Waarbij de jacht voor hem een nuttig en noodzakelijk onderdeel van die natuur was. Hij kon daar uren over vertellen.

Gerry "van de Kollewee" was een bouwer in hart en nieren. Ook in de diepe crisis in de bouw een aantal jaren geleden wist hij het al heel lang bestaande bouwbedrijf overeind te houden. Gerry wist dat je dat als bouwbedrijf lukt met doorzettingsvermogen, vakmanschap en degelijkheid. Trouwe klanten krijg je niet vanzelf, die krijg je door betrouwbaarheid en kwaliteit. En werknemers die graag voor je willen werken. Voor hen stond de keukendeur van het woonhuis naast de werkplaats ook open.

Warmte en gemoedelijkheid vond hij ook belangrijk voor zijn gezin. Hij genoot van zijn kinderen en kleinkinderen. Hij sprak met grote trots over hen.

Op zondag 14 april kunnen wij zijn gezin tussen 19.00 en 20.30 uur condoleren en afscheid nemen van Gerry. Bij zijn bouwbedrijf aan de Veldpapenweg in Groenlo.

Wij zullen hem als een warm mens, een trouw lid en een fijne sponsor zeer gaan missen.

Wij wensen zijn echtgenote Marian, de kinderen en hun partners, Sandra en Hannes, Janny en Tom, Joyce en Anne, Arno en natuurlijk de kleinkinderen heel veel sterkte in de komende tijd. Wees trots op wat Gerry heeft opgebouwd en voor jullie heeft betekend.

Namens alle leden en het hoofdbestuur van s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter.