De Albert Heijn JO8 en JO9 competitie is 6 mei van start gegaan

16-05-2019

Zoals elk jaar is er ook dit jaar weer een Albert Heijn JO8 en JO9 competitie. De spelers van JO8 en JO9  zijn gemixt en strijden tegen elkaar in de shirts van echte profclubs. Maandag 6 mei waren de eerste wedstrijden en met mooi en goed aanvallend voetbal kon iedereen genieten van een echt doelpuntenfestijn.
In de poule voor JO9 en JO8-1 en 2 spelers streden Juventus en Ajax tegen elkaar. Het werd een prachtwedstrijd en aan het eind verloor Juventus, ondanks hun tomeloze inzet, de wedstrijd met 4–5 van Ajax. In de Spaanse kraker tussen Real Madrid en Barcelona trok Real Madrid aan het langste eind en wonnen ze het spannende spektakel met 4-1.

In de poule voor JO8 3 t/m 6 spelers was er een echte strijd tussen PSV en de Graafschap. Hierbij kwam PSV als beste uit de strijd en won met 5-4.  Ondanks dat Heracles alles gaf was Feyenoord beter en wonnen ze de wedstrijd met 9 – 1. Maar de echte winst was er voor de toeschouwers, want er werd door alle teams uitstekend gevoetbald met veel inzet en plezier.

Al met al een mooi begin van de competitie. De uitslagen en de stand zijn hier bijgevoegd. We kijken nu al naar uit naar de volgende wedstrijden op komende maandag 20 mei.

Tot dan,

De commissie nevenactiviteiten