Albert Heijn JO8 en 9-competitie ook dit jaar een spektakel

30-05-2019

De Albert Heijn JO8 en 9 competitie levert weer veel doelpunten!!
Er zijn fantastische doelpunten te zien van de zeer goed in vorm zijnde teams. De teams in beide competities hebben na de tweede speeldag van maandag 20 mei allebei een duidelijke koploper. In beide competities scoorden ze er lustig op los en werden de massaal toegestroomde supporters getrakteerd op een waar doelpuntenfestijn.

In de poule voor JO9 en JO8-1 en 2  spelers streden Juventus en Barcelona tegen elkaar. Juventus was in de beste vorm en won de strijd met 4 - 3. In de strijd tussen Real Madrid en Ajax werd aan beide kanten ook veel gescoord en dat resulteerde in een overwinning van Ajax met 4 - 3. Zo blijft het nog spannend over wie de finale tussen de nummers 1 en 2 in de poule gaan spelen. De laatste poulewedstrijden zullen hier uitsluitsel over geven.

Bij de JO8-3 t/m 6 competitie waren 2 beste wedstrijden, die beide kanten op konden gaan. Heracles kon hierbij net Graafschap de baas blijven met 10 - 7 en de strijd tussen Amsterdam en Eindhoven werd gewonnen door Feyenoord. PSV ging net met 5 – 2 ten onder. Ook hier zijn de finaleplekken dus nog niet zeker.

We zien dit jaar weer een fantastisch toernooi. De uitslagen en de stand zijn hier bijgevoegd. We kijken nu al uit naar de laatste poulewedstrijden op maandag 3 juni. Komt allen kijken!!!!

Tot dan,

De commissie nevenactiviteiten