Finalewedstrijden van de AH JO8 en 9-competitie zijn bekend

10-06-2019

Ook de laatste poulewedstrijden leveren weer veel spektakel!
Op 20 mei zijn de laatste poulewedstrijden gespeeld. De teams hadden allemaal wat minder spelers door vakantieverplichtingen. Dit ging absoluut niet ten koste van de kwaliteit van het voetbal, want er werden weer fantastische acties en doelpunten gemaakt. Dit leverde uiteindelijk ook de eindstand in de poules.
In de poule voor JO9 en JO8-1 en 2  spelers streden Ajax en Barcelona tegen elkaar. Ajax bleef ondanks een fantastische strijdlust van Barcelona ongeslagen en won de wedstrijd met 5-3. In de strijd tussen Real Madrid en Juventus werd enorm gestreden om de plek in de finale en dat leverde een open wedstrijd met enorm veel doelpunten op. Juventus ging met de winst er vandoor door 11- 8 te winnen.
Voor de plaatsen 1 en 2 strijden tijdens de afsluiting van het seizoen Ajax en Juventus. De strijd om de derde plek gaat tussen Real Madrid en Barcelona.

Bij de JO8-3 t/m 6 competitie scoorden ze er ook flink op los. Feyenoord die al zeker was voor de finale bleef ongeslagen door de Graafschap met 9 – 3 te verslaan. PSV won de strijd om een finaleplek door met 13 – 10 te winnen. Bij beide wedstrijden waren niet alleen veel doelpunten, maar ook fantastisch voetbal te zien.

In de finale strijden Feyenoord en PSV om de AH cup 2019. Heracles en de Graafschap bepalen in een onderlinge strijd wie nummer 3 en 4 worden.

We zien dit jaar weer een fantastisch toernooi. De uitslagen en de eindstand van de poules zijn hier bijgevoegd. We kijken nu al uit naar de spannende finalewedstrijden op de afsluiting  van het seizoen op zaterdag 29 juni. Komt allen kijken!!!!

Tot dan,

De commissie nevenactiviteiten