Nominaties jeugdteam van het jaar 2018-2019

21-06-2019

Tijdens de afsluiting van het seizoen op zaterdag 29 juni 2019 zal het jeugdteam van het jaar ‘18/ ’19 bekend worden gemaakt. Hieronder treft u de genomineerde teams voor deze titel.

JO8-6

Aan de start van het seizoen speelden deze jongens bij de pups en hebben zich stormachtig ontwikkeld. Ze verdienden het dan ook om met de winterstop vervroegd door te stromen naar een O8 competitie met kinderen die allen een jaartje ouder zijn. Dit schrikte deze toppers niet af en de meeste wedstrijden hebben zij dan ook glansrijk gewonnen. Al met al een terechte nominatie voor deze nieuwe talenten.

JO10-2

Met de winterstop hadden deze jongens de promotie van de tweede naar de eerste klasse dik verdiend. Vaak is voetballen een klasse hoger na de winterstop best lastig, de tegenstanders zijn toch van een net iets beter niveau. Maar Grol O10-2 deed in de eerste klasse gewoon hetzelfde als de eerste seizoenshelft, vreselijk goed spelen en lekker veel wedstrijden winnen. Ook in de beker hebben deze jongens hun kwaliteiten laten zien waarbij ze menig O10-1 team hebben verslagen. De beloning in de beker was dan ook prachtige finaleplek. Vanuit Grol belonen we O10-2 ook nog eens met een mooie en zeer terechte nominatie!

JO13-4

De JO13-4 werd op het laatste moment een hele grote selectie door het overkomen van maar liefst zes spelers van de Grolse Boys, dit betekende dat de bank aan het begin druk bezet was. Ook was het lang onduidelijk wie de training zou gaan geven. Ondanks al deze onzekerheden werd er een goed begin van het seizoen gemaakt. Tussendoor kwamen andere teams met te weinig spelers te zitten en gingen er ook weer spelers weg uit dit team. Dit had geen invloed op de teamspirit en men ging gestaag door. Er was een positieve houding bij spelers, trainer door de weeks en leiders. Er was plezier en er werd een geweldige inzet getoond. Helaas is dit niet beloond met de hoofdprijs: kampioen worden. Wel willen wij dit belonen met een mooie nominatie voor het jeugdteam van het jaar 2018-2019.

JO15-5

Nadat JO15-5 in de najaarscompetitie op één punt na net geen kampioen werden in de 5e klasse, werden zij in de 4e klasse wel kampioen met slechts drie verliespunten. Dus ondanks promotie alsnog een kampioenschap weten te bemachtigen. Ook verdiend de staf een compliment dat zij van dit elftal waar ook voor een groot deel jongens inzitten die vorig jaar nog bij de Grolse Boys speelden een geoliede machine hebben weten te maken. Dit alle is zeker een nominatie waard!