15-08-2019
De SEAG en de kledingcommissie hebben besloten om dit jaar op een andere wijze de uitgifte te organiseren dan andere jaren.
Mede is de reden dat nog niet alle teams voorzien zijn van begeleiding. Wel is het belangrijk dat de team tassen voor de1ewedstrijden op orde zijn en uitgedeeld kunnen worden.
Er worden dit jaar op een ander moment team foto’sgemaakt, informatie hierover volgt.
De begeleiding van het team kan op zaterdagmorgen 17 augustus 2019 de team tas ophalen. We hebben de uitgifte opgesplitst in 2 groepen:onderbouw en bovenbouw.
Onderbouw (JO/MO 8 t/m JO/MO 13): kan op zaterdag de17eaugustushun kledingophalen tussen 9.00 uur en 10.00 uur
Bovenbouw (JO/MO 15 t/m JO/MO 19): kan op zaterdag de17e augustus hun kleding ophalen tussen 10.00 uur en11.00 uur.
Zaterdagochtendselectie kan kleding ophalen tijdens het (1e)spreekuur. De meeste seniorenteams zijn al inbezit van hun team tas, alleen hebben nog niet alle teams nieuwe kousen.
Dit kan ook op zaterdag de 17e augustus van 9.00 uur tot 11.00 uur.
Met vriendelijke groeten,
Floris Geessinck namens de SEAG en Rita Arink namens de Beheergroepkleding SV Grol