Afsluiting seizoen Grol 2006-2007

29-05-2007

Het bestuur van de supportersclub s.v. Grol heeft in de bestuursvergadering van  mei 2007 het volgende besproken en definitief vastgesteld:

De afsluiting van het seizoen 2006-2007 zal dit jaar, op een andere manier worden ingevuld als andere jaren. Het betreft hier een gezamenlijk afsluiting, op 1 dag en wel 10 juni, van zowel de jeugdafdeling als ook seniorenafdeling .

De gehele dag krijgt een complete daginvulling en alle programma’s (jeugd, huistoernooi, afsluiting seizoen) zijn met elkaar besproken en op elkaar afgestemd. Over de details zult u, indien u bij de organisatie betrokken bent, nog nader worden geïnformeerd.

Doordat de supportersclub dit jaar 30 jaar zal bestaan vinden zij de ontwikkeling in de samenwerking met andere geledingen binnen de s.v. Grol een fantastische kans om er eens wat anders van te maken. “Wij als supportersclub zullen dan ook hiervoor wat extra middelen beschikbaar stellen, die hierdoor aan de gehele vereniging ten goede komen”, aldus de supportersclub.

Aangezien de datum voor de afsluiting is vastgesteld op zondag 10 juni, zal ook de afsluiting voor de senioren normaal, maar wel qua tijd, in aangepaste vorm plaatsvinden.

“Wij hebben voor de afsluiting van het seizoen 2006-2007, een aangepast programma gemaakt dat tussen 14.30 uur en 16.30 uur kan zijn afgewerkt, zodat we naderhand nog genoeg ruimte hebben om zonder officieel programma nog een aantal uurtjes gezellig na te zitten. Over de definitieve inhoud en het programma zal ik met betrokkenen z.s.m. kontact opnemen en het draaiboekje hiervoor bespreken.

Wij, als bestuur van de supportersclub denken dat deze ‘andere’ afsluiting ook de nodige charmes heeft en als we er met zijn allen de schouders, en de rest, onder zetten, het een zeer gezellige en leuke dag kan worden”.

Belangstellenden zijn uitgenodigd voor 10 juni 2007 en zullen tijdens het seniorenprogramma ‘s middags, onder de aanwezige seniorenleden (boven de 16 jaar) van de supporterclub een aantal geheel verzorgde weekendtrip arrangementen verloten.

Tevens willen wij u het volgende informeren:

-          De jaarvergadering vindt plaats op 26-06-2007, 20.00 uur in sportcafe “Den Elshof”.

-          Aan het eind van dit jaar 2007, zijn we van plan weer “ Met de supportersclub het jaar uit” te organiseren. Wij zullen u via de geëigende kanalen verder over informeren.