Grol wint van AZSV reserves

18-08-2019

Op zaterdag 17 augustus speelde Grol haar tweede oefenwedstrijd. Ditmaal tegen de reserves van AZSV. AZSV 2 heeft een superseizoen achter de rug en werd Kampioen van Nederland bij de reserveteams.

Grol speelde nog wat onsamenhangend in deze wedstrijd en ook de scherpte en precisie waren nog niet helemaal aanwezig. Desondanks waren de beste kansen voor Grol. De oeh's en ah's waren regelmatig te horen van de aanwezige supporters. Het bleef lang 0 - 0, tot vlak voor tijd Thomas Porskamp de winnende treffer scoorde: 1 - 0.

Foto's: Marcel Houwer, Streekgids.nl.

Trainer Sander Hoopman bracht in de tweede helft een aantal nieuwkomers in: Yordi Rupert, Mick Wissink en Edgar Walterbos.

Basis: Wessel Baarslag, Ramon Landewers, Myron Baten, Thomas Porskamp, Dudu, Roel Bruins, Teun Pasman, Luc Berentsen, Mart Zieverink, Tycho Riteco, Wouter Rexwinkel.
Invallers: Nick Oude Luttikhuis, Yordi Rupert, Mick Wissink, Edgar Walterbos en Michel Kamphuis.

Komende week speelt Grol tweemaal op het State-of-Art Keitoernooi in Lichtenvoorde:
Dinsdag 20 augustus om 21.00 uur tegen Longa '30.
Zaterdag 24 augustus om 16.00 uur tegen RKZVC.