Hart voor de Achterhoek 2019 - Stem

26-08-2019

Ook dit jaar houdt de RABOBANK Noord- en Oost Achterhoek de sponsoring-actie Hart voor de Achterhoek. Verenigingen en instellingen kunnen zich opgeven voor deze actie en een bepaalde bestemming aangeven. De leden van de Rabobank kunnen stemmen op een vereniging of instelling die aan de actie mee doet. Hoe meer stemmen je als vereniging of instelling krijgt, hoe hoger het bedrag is dat je krijgt. Per vereniging of instelling is het bedrag maximaal € 2.500,-.  In totaal heeft de Rabobank € 400.000,- in deze sponsorpot gestopt ! Daarmee wil de Rabobank haar verbondenheid tonen met het vrijwilligersleven in de Achterhoek. Een heel mooi gebaar waarbij de bank aantoont dat zij ook een vereniging van leden (coöperatie) is.

Ook de s.v. Grol heeft zich weer voor deze actie ingeschreven. Het geld uit deze actie wil de Grol besteden aan nieuwe pupillendoelen. Vooral het gewicht van de huidige doelen is bij het verplaatsen een probleem voor de jongste jeugd.

De leden van de Rabobank ontvangen binnenkort een stemkaart met daarop een stemcode. Wie wel klant is van de Rabobank, maar geen lid is van de bank, krijgt geen stemkaart.

Wij vragen de leden van de Grol die een stemkaart van de Rabobank ontvangen te stemmen op de s.v. Grol.

Stemmen kan van 5 september tot en met 19 september.

Iedereen krijgt vijf stemmen te verdelen. Graag dan twee stemmen (meer kan niet) uitbrengen op de Grol. De andere drie stemmen zou je dan kunnen geven aan andere verenigingen uit Groenlo en omgeving.

Heel hartelijk dank voor jullie medewerking, namens onze jongste jeugd.

Commissie Jeugdzaken Grol