Wedstrijdzaken Jeugd

30-08-2019

Beste Trainers en Leiders,

Dit weekend gaat het seizoen 2019-2020 dan echt van start met het spelen van de bekerwedstrijden.

Dit seizoen zijn Dirk Wolters en Pieter Maarschalkerweerd samen de wedstrijdsecretaris bij de jeugd.

Pieter (06 5100 4870 / wedstrijdsecretarisjeugd@svgrol.nl  ): JO8 t/m JO13

Dirk (06 1460 2408 / wedstrijdsecretarisjeugd@svgrol.nl  ) : JO14 t/m JO19, MO15 t/MO19 en G-teams

De meest actuele informatie over de wedstrijden vind je in de app Voetbal.nl. Hier vind je het volledige programma, uitslagen en standen. Inloggen kan met je emailadres dat in Sportlink staat geregistreerd. Mocht de inlog niet lukken, doe dan even een berichtje. Favoriet direct jouw begeleidingsteam dan krijg je een melding bij alle wijzigingen die er dat seizoen plaats vinden.

Ook op de Website van de s.v. Grol vind je onder de button Programma en Uitslagen de meest actuele situatie. Ook kun je hier makkelijk checken of er een scheidsrechter is aangesteld voor jouw wedstrijd. Mocht dit op de woensdagavond voor de zaterdag nog niet zo zijn, dan dien je zelf voor een scheidsrechter te zorgen. Ook heeft ieder team een eigen webpagina onder het menu-item Teams waar je het volledige programma en uitslagen van je team vindt. Deze worden dus niet meer apart rondgestuurd. (Eind september worden de teamfoto’s en sponsornamen op deze pagina’s geactualiseerd.)

Voor het invullen van het wedstrijdformulier en het doorgeven van de uitslag heb je de app Wedstrijdzaken nodig. Per team zijn twee teammanagers aangesteld in Sportlink. Zij kunnen inloggen in deze app om voor de wedstrijd het wedstrijdformulier in te vullen (basisspelers, wisselspelers en eventueel assistentscheidsrechter). Na de wedstrijd kan de scheidsrechter (O13 en ouder) of de leider (O11 en jonger) dan de uitslag in vullen. Inloggen kan wederom met het emailadres dat in Sportlink staat geregistreerd. Mocht dit niet lukken doe even een berichtje. Daarnaast kan het zijn dat bepaalde spelers nog niet zijn toegevoegd aan de juiste teams. Of dat begeleiders nog niet de rechten hebben zoals het hoort te staan. Laat dit even weten, dan passen we dit zo spoedig mogelijk aan. In geval van nood kan men ook gebruik maken van de tablet in het wedstrijdsecretariaat om de uitslag in te vullen.

We wensen iedereen heel veel succes,

Mede namens de commissie Wedstrijdsupport,

De wedstrijdsecretarissen

Dirk Wolters (06 1460 2408 / wedstrijdsecretarisjeugd@svgrol.nl )