VSVG nieuws

31-08-2019

Het nieuwe voetbalseizoen barst los en daarmee ook een nieuw seizoen voor de Vrienden van de sportvereniging Grol, of zoals alles dat afgekort kan worden, de VSVG. De VSVG gaat ook dit jaar weer alles uit de kast trekken om alle vrienden een paar leuke dagen te bezorgen. De najaars Fancy Fair staat gepland in het weekend van 1 tot en met 3 november 2019. Op zondag 3 november speelt het 1e elftal van onze vereniging de thuiswedstrijd tegen Borne 1.

Ook de datum voor de voorjaars Fancy Fair is al vastgesteld. Deze vindt plaats in het weekend van 13 tot en met 15 maart 2020. Op zondag 15 maart speelt het 1e team thuis tegen Losser 1.

Zoals het bestuur van de VSVG adviseert: zet deze datums met een dikke streep eronder in je agenda en geef het door aan de oppas :-)