De commissie nevenactiviteiten zoekt versterking

26-09-2019

Wil je graag wat voor s.v. Grol doen, maar heb je niet elke week tijd of zin om op het veld te staan. Dan is de commissie nevenactiviteiten de ideale manier om iets binnen s.v. Grol te doen. Zie hieronder wat het inhoudt. Word je daarvan enthousiast: Meld je dan aan om ons team te versterken!

Wat doet de commissie nevenactiviteiten?

De commissie nevenactiviteiten organiseert een aantal leuke activiteiten voor de jeugd van s.v. Grol buiten de normale trainingen en wedstrijden om. Hierbij kun je denken aan:

het Sinterklaasfeest voor de O7 t/m de O9;
de AH competitie voor de O8 en O9;
een filmochtend voor de O7 t/m de O11;
een zaalvoetbaltoernooi voor de O13;
de afsluiting van het seizoen voor de jeugd t/m de O17

Daarnaast ben je vrij om nieuwe ideeën hierin verder met elkaar uit te werken.

Wie zoeken wij?

Als lid van de commissie Nevenactiviteiten ben je een enthousiaste creatieveling die houdt van het samen organiseren van activiteiten. Omdat de activiteiten over een heel jaar lopen en niet iedere week plaatsvinden, kun je grotendeels zelf bepalen wanneer je er mee bezig bent. Verder ben je aanwezig bij zo’n 4 overleggen per jaar en bij de afgesproken activiteiten, waarbij niet iedereen bij iedere activiteit er hoeft te zijn. Daar maak je samen afspraken over.

Kun je een keer niet? Ben je een periode druk? Geeft niets! Je bepaalt samen met de andere leden zelf hoeveel tijd je wilt besteden aan het vrijwilligerswerk binnen de commissie nevenactiviteiten.

Is dit wat voor jou? Neem dan contact op met Roy Reinders (roy.reinders@grolle.nl of 0686838551) of spreek ons gerust een keer aan tijdens één van onze activiteiten!