Opa’s en Oma’s gezocht!

03-11-2019

Wij zien als s.v. Grol elke week vele opa’s en oma’s op het sportpark. Wij waarderen die aanwezigheid zeer. Graag zouden wij meer voor en met al die opa’s en oma’s willen gaan doen. S.v. Grol wil namelijk een oudervriendelijke vereniging worden zoals de voetbalbond KNVB dit noemt. Dat wil niet zeggen dat onze vereniging nu onvriendelijk is naar ouderen. Integendeel, maar wij staan altijd open voor verbeteringen en nieuwe ideeën.

In 2020 wil s.v. Grol bij de 400 verenigingen in Nederland horen die het stempel oudervriendelijk van de KNVB hebben gekregen.

Graag gaan wij met opa’s en oma’s in gesprek over wat we precies voor hen en met hen kunnen gaan doen. Het gaat ons met name om die ouderen die nu nog alleen als toeschouwers en supporters van hun kleinkinderen naar het sportpark komen of dit zouden willen. Juist voor deze groep wil de Grol graag meer betekenen. En misschien kunnen deze opa’s en oma’s  ook meer voor ons gaan betekenen.

Heeft u als opa of oma ideeën daarover? Dan gaan we graag een keer met u in gesprek. Wij als s.v. Grol hebben zelf al wel wat ideeën die we graag aan u voorleggen.

Iedereen die met ons in gesprek wil kan zich hiervoor aanmelden door een e-mail te sturen naar bestuurslid Floris Geessinck.

f.a.j.geessinck@gmail.com

Daarna volgt van hem een uitnodiging voor een gesprek.