Najaars Fancy Fair 2019 V.S.V.G. een groot feest!

04-11-2019

In het weekend van 1 t/m 3 november jl. heeft er weer een succesvolle editie van de Fancy Fair plaats gevonden in het Sportcafé Den Elshof. Naast dat er in drie dagen tijd ruim 35 rondes zijn gespeeld op het ‘rad van Riki’ en het alom bekende flitslicht, werd op zaterdag ‘t Schuthoes geopend en wist het vlaggenschip van de S.V. Grol ook nog eens de eerste periodetitel in klasse 3A te behalen. Een fantastisch weekend dus. Eén groot feest!

Het bestuur van de V.S.V.G. feliciteert het vlaggenschip met het behalen van de eerste periodetitel. Houd deze spirit er in, dan kunnen we wellicht tijdens de voorjaars Fancy Fair 2020, die plaats vindt in het weekend van 13, 14 en 15 maart 2020, het kampioenschap gaan vieren!

Even terugkomend op de opening van ‘t Schuthoes, welke vernoemd is naar Jan Schut, de voormalige secretaris en penningmeester van de V.S.V.G.

Tijdens de Najaars Fancy Fair 2018 werd en namens de V.S.V.G. een cheque uitgereikt aan de 100-jarige S.V. Grol ter waarde van € 4.000, t.b.v. een berging voor de opslag van o.a. de beregeningsinstallatie van veld 3 en 4.

De hoofdprijs van dit weekend ging naar Bob Meuleman.
Nadat man of the match Wouter Rexwinkel de beslissende druk op de knop van het flitslicht gaf, duurde het slecht luttele seconden voordat Bob omhoog sprong en zijn teamgenoten in de armen sprong. Pure vreugde! Hij won een cheque met de waarde van twee overnachtingen met ontbijt in het Art'otel, gelegen in hartje Amsterdam. En dit nog voor twee personen ook!

Een fantastische prijs waarvoor hij slechts drie euro voor hoefde neer te leggen.

Andere hoofdprijzen waren o.a. een Smart TV, twee tablets, een accuboormachine, een stofzuiger en een koelkast. Naast deze hoofdprijzen zijn er in totaal ruim 200 prijzen verloot. Deze varieerden van waardebonnen tot decoratiemateriaal en van verzorgingsproducten tot elektronica. Alle prijswinnaars gefeliciteerd met het winnen van jullie prijzen.

We willen iedereen die dit weekend loten heeft gekocht bedanken! Jullie geld zal worden geïnvesteerd in onze mooie club. Daarbij bedanken we onze trouwe sponsoren. Dankzij jullie kunnen wij de Fancy Fair organiseren en het stelt ons in staat om mooie investeringen te doen voor onze club.

13, 14 en 15 maart 2020. Schrijf het vast in jullie agenda!