Grol slaat slag en contracteert Jos Heutinck als assistent-trainer

29-12-2019

Ondanks interesse van meerdere clubs om Jos Heutinck als hoofdtrainer te contracteren, is het gelukt om hem voor volgend seizoen binnen te halen bij s.v. Grol als assistent-trainer Grol 1. Daarnaast zal hij een overkoepelende technische functie uit gaan oefenen bij de bovenbouw van de jeugd.

Het voelt voor hem en ons als “thuiskomen”, aangezien Jos in zijn eerste periode als hoofdtrainer bij onze club heeft bewezen een echte clubman te zijn.

Na een periode als hoofdtrainer bij Trias en nu Varsseveld keert hij nu dus terug bij het 1e elftal en hij ziet de ingezette koers als een mooi project waar hij graag onderdeel van wil zijn.

Ook de samenwerking met de nieuwe hoofdtrainer William Krabbenborg en de rest van de staf ziet hij helemaal zitten.

We wensen Jos al vast  een fijne en succesvolle tijd toe bij s.v. Grol.

William Krabbenborg (links) en Jos Heutinck (rechts) volgend seizoen aan de slag bij Grol 1. Wouter Scharenborg (links) en Tom Kaak (rechts) van het voetbalbestuur zijn zeer content.