Voorlopige teamindeling jeugd SV Grol

11-07-2007

Het jeugdbestuur van SV Grol heeft de voorlopige spelers- en jeugdleidersindeling voor het komend seizoen gereed. De ruim 400 jeugdleden zijn ingedeeld in totaal 32 teams. Daarnaast zal de zaterdagochtendgroep van start gaan met 30 spelertjes. Een groot aantal spelers is de afgelopen week al geïnformeerd door de leider(s) van zijn of haar team. Helaas zijn niet alle leiders hiertoe in de gelegenheid geweest, maar een huisbezoek of een telefonisch contact met alle jeugdleden zal nog deze week plaats vinden.

Nog niet alle teams zijn voorzien van een trainer en leider(s). Met name bij de junioren zijn nog een groot aantal vacatures in te vullen. Het jeugdbestuur van SV Grol roept belangstellenden dan ook op om zich hiervoor aan te melden.

Hiervoor kunnen zij contact opnemen met Frans Heming, de jeugdsecretaris van de vereniging, bereikbaar op 06 - 1425 4277 of via mail op frans.heming@gmail.com.

Klik hier voor de voorlopige teamindeling 2007/2008 = PDF bestand.