5e Wissink Toernooi O13 & O11 2020 AFGELAST!

24-03-2020

In navolging van alle huidige ontwikkelingen rondom het Coronavirus en de onzekerheden die er op dit moment inde wereld zijn heeft de organisatie van het Wissink Toernooi O13 & O11 besloten om het toernooi van 30 en 31 mei 2020 af te gelasten. Bij ons staat gezondheid voorop, van onze spelers maar ook van onze vrijwilligers waar we altijd op kunnen rekenen. We hebben in goed overleg met alle betrokken partijen van de organisatie besloten dat dit de beste keuze is voor het toernooi van dit jaar.

We gaan volgend jaar weer zeker ons best doen om een toernooi te organiseren voor het Wissink toernooi. De data hiervan zal later bekend gemaakt worden. Wij willen alle teams die hadden toegezegd te willen komen, de vrijwilligers en onze sponsoren in ieder geval enorm bedanken. Wij hopen jullie volgend jaar te mogen verwelkomen op ons toernooi.

Organisatie Wissink Toernooi O13 & O11