Grol 1 promoveert naar 2e Klasse!

26-05-2020

Supergoed nieuws voor Grol. Grol 1 promoveert naar de 2e klasse Oost! Dit betekent een mooie voetbalstart van de fusievereniging Grol per 1 juli a.s.

Vandaag is van de KNVB het bericht ontvangen dat het verzoek voor deze promotie is ingewilligd op basis van het beste puntencoefficient in de 3e klasse (gemiddeld aantal punten per wedstrijd). De zeer goede prestaties tot nu toe in de niet afgemaakte competitie in de 3e klasse A (koploper met 39 punten uit 16 wedstrijden) wordt hiermee beloond. Tevens een mooie afsluiting voor hoofdtrainer Sander Hoopman die na 3 jaar afscheid neemt van de s.v. Grol.

We feliciteren spelers en staf van Grol 1, iedereen die op een of andere manier betrokken is bij Grol 1 en alle supporters van Grol 1 van harte met deze promotie!