Hartelijk Gefeliciteerd

01-07-2020

Wij feliciteren elkaar met de oprichting van de fusievereniging Grol.

Per vandaag , 1 juli 2020 , zijn wij een nieuwe vereniging.

Gisteren hebben beide voorzitters de akte van oprichting getekend bij Notariskantoor Roerdink & Stevelink in Groenlo. Notaris Edwin Roerdink in eigen persoon heeft de akte bekrachtigd.

Wij heten de leden van s.v. Grolse Boys heel hartelijk welkom op sportpark Den Elshof. De leden van s.v. Grol gaan ervoor zorgen dat ze zich snel thuis zullen voelen.

De feestelijke inwijding van de fusievereniging Grol is nog even uitgesteld. Waarschijnlijk tot aan de start van de nieuwe competitie in september.

Het eerstvolgende clubblad zal vooral over deze mijlpaal in de Groenlose voetbalgeschiedenis gaan.

In De Gelderlander en Groenlose Gids zal nog worden teruggekeken op 72 jaar Grolse Boys.

In de Groenlose Gids komt nog een langer artikel over de oprichting van onze nieuwe vereniging.

Vandaar dat we het hier laten bij een felicitatie en een hartelijk welkom.

Harry Paf

Hans Scheinck