Kledinglijn en Bestelinformatie

13-07-2020

Hierbij informatie over de kledinglijn en informatie over het bestellen van trainingskleding en extra kleding. Deze informatie is terug te vinden onder de link Kleding en Bestellen op onze website aan de rechterkant van de home page.

Sinds de fusie tussen Grolse Boys en Grol op 1 juli 2020 hebben we een nieuwe prachtige kledinglijn van het merk Adidas. Een hele mooie moderne en aansprekende sportkledinglijn, die geleverd wordt door Sport 2000 Leugemors in Winterswijk.

Voor alle spelers is er een uniform nieuw wedstrijdtenue beschikbaar voor de wedstrijden. Deze worden per team beschikbaar gesteld.

Daarnaast ontvangen alle jeugdleden dit jaar een gesponsorde sporttas van de club!

Vervolgens kan ieder lid van Grol een trainingsset bestellen per mail of bij het inleveren van het bestelformulier bij Sport 2000 Leugemors. De kosten van deze complete trainingsset, bestaande uit shirt (gratis), short en kousen, bedragen slechts € 25,-. Je kunt alleen de complete set afnemen en bestellen bij Sport 2000 Leugemors in Winterswijk. Uiteraard bestaat er ook weer de mogelijkheid om het shirt (met bijbetaling) te laten bedrukken. Bestellen kan alleen IN de winkel en dus niet per e-mail (zoals eerder aangegeven). Neem het ingevulde formulier mee naar de winkel.

Trainingset Blauw (spelers)

Traningset Zwart (trainers en begeleiders)

Let wel: de trainingssets zijn pas vanaf 20 juli te passen in de winkel!

Daarnaast heeft iedereen de mogelijkheid om EXTRA kleding te bestellen binnen de kledinglijn. Zie de volgende flyer voor een overzicht van de geselecteerde artikelen:

Flyer kledinglijn

Deze extra kleding is te bestellen / te koop in de winkel.

Wil je als groep of team Grolartikelen gaan aanschaffen (denk aan trainingspakken, warming-up shirts, tassen etc. voor jullie team), wel of niet met sponsoring, dan verzoeken wij eenieder om dat via Rita Arink (arinkrobrita@hetnet.nl of 06-20418707) te laten lopen. Op die manier kunnen wij namelijk een flinke korting bedingen.