Grol wint ruim van DVC 26

16-08-2020

Op zaterdag 15 augustus speelde Grol zijn tweede oefenwedstrijd. Tegenstander deze keer was 2e klasser DVC '26 uit Didam. Grol trad weer aan met de voltallige selectie van 24 spelers. Deze wedstrijd liet wederom zien dat het team van William Krabbenborg in de breedte zeer sterk is geworden en dat het over het nodige talent beschikt.

Al vroeg in de wedstrijd scoorde Rick Arink de 1 - 0. Grol was gedurende de gehele wedstrijd de sterkere ploeg. DVC werd vroeg vastgezet en kwam eigenlijk niet aan het voetballen. Grol creeerde diverse kansen. In de tweede helft scoorde Tycho Riteco de 2 - 0 en een eigen doelpunt bracht de eindstand op 3 - 0. Een dik verdiende overwinning.

Komende dinsdag speelt Grol de oefenderby tegen Hoofdklasser Longa '30. In Lichtenvoorde. Aanvang 20.00 uur.

Foto's: Marcel Houwer, Streekgids.nl.