Grol derde op keitoernooi

19-08-2007

Het eerste team van Grol is derde geworden op het jaarlijkse Keitoernooi van de sportvereniging Longa ’30 in Lichtenvoorde. Na de eerste wedstrijd met 4-2 te hebben verloren van gastheer Longa ’30, versloeg Grol in de wedstrijd om de derde en vierde plaats RKZVC met 3-2. De finale tussen WVC en Longa ’30 werd door de Lichtenvoordenaren gewonnen met 3-2. WVC uit Winterswijk had de finale bereikt door op de eerste toernooidag RKZVC uit Zieuwent op een gevoelige 6-0 nederlaag te trakteren.

Resultaten van Grol 1 in het oefenprogramma tot op heden:

MEC 1 – Grol 1                         0-1

Grol 1 – NEO 1                         2-2

Grol 1 – Rigtersbleek 1 (beker)  0-3

Longa ’30 1 – Grol 1                  4-2

RKZVC 1- Grol 1                       2-3

Rest programma:

Donderdag 23 augustus: AZSV 1 – Grol 1 (beker), aanvang: 18.30 uur.

Dinsdag 28 augustus: Grol 1 – HSC ’21 1 (beker), aanvang: 19.30 uur.

Zondag 2 september: Grol 1 – SDOUC 1 (start competitie), aanvang: 14.30 uur.

Uit de resultaten en met name het vertoonde spel tot op heden blijkt dat er nog veel werk aan de winkel is voor hoofdtrainer Henry Golstein. Hierbij dient wel vermeld te worden dat de nieuwe oefenmeester als gevolg van de vakantiespreiding en andere omstandigheden nog geen enkele maal over de volledige en dan ook nog eens fitte selectie heeft kunnen beschikken. Spelers die nog op vakantie zijn, spelers die geblesseerd zijn of geblesseerd raken en spelers die vanwege hun werk en andere redenen niet beschikbaar zijn, gooien vooralsnog roet in het eten van Golstein. Het voordeel hiervan is dat iedereen uit de toch wel brede selectie op deze manier zijn kansen krijgt. Het is te hopen dat er met twee interessante bekerwedstrijden voor de boeg, gewerkt kan worden aan een vaste basisformatie. Want zondag 2 september staat de eerste competitiewedstrijd op het programma. En dat wordt direct al een regionale knaller, omdat dan het uit de eerste klasse gedegradeerde SDOUC uit Ulft op het sportpark ‘Den Elshof’ in Groenlo op bezoek komt.

Er is nog veel werk aan de winkel voor de nieuwe hoofdtrainer van de s.v. Grol: Henry Golstein, hier op de gevoelige plaat vastgelegd tijdens de fotopresentatie.