Tobbedans waspartner Grol

25-08-2020

Afgelopen seizoen heeft Tobbedans de teamkleding van Grol 3 gewassen en de twee seizoenen daarvoor de kleding van de deelnemende teams tijdens het Internationaal Marveldtoernooi. Het aankomend seizoen heeft de Grol deze samenwerking uitgebreid, door ook de wedstrijdkleding van Grol 1 en Grol 2 daar te laten wassen. Cynthia van Limbeek, bedrijfsleider van Tobbedans in Lichtenvoorde, is zeer enthousiast. De ervaringen van zowel Grol 3 en Tobbedans waren het afgelopen seizoen zeer positief. De kleding wordt na elke wedstrijd opgehaald om gewassen te worden en voor de volgende wedstrijd weer schoon op het sportpark afgeleverd. De kosten vallen mee en de service is zeer hoog.

Mocht je als team nog niemand hebben voor het wassen van de wedstrijdkleding. Dan is het mogelijk om dit via Tobbedans te regelen. De kosten zijn dan vanzelfsprekend voor het team zelf. Ben je geinteresseerd en/of wil je meer informatie hierover hebben, stuur dan een e-mail naar info@svgrol.nl.