Velden 3 en 4 in September gesloten

01-09-2020

Beste trainers en leiders,

Door de enorme hitte en droogte zijn grote stukken gras op velden 3 en 4 verbrand. Nu er op trainen en spelen betekent dat deze velden voor de rest van het seizoen onherstelbaar beschadigd gaan worden. Daarom heeft het Algemeen Bestuur samen met het bestuur van de SEAG besloten om de velden 3 en 4 in de gehele maand september te sluiten voor herstelwerkzaamheden.

Veld 2 kan wel gebruikt worden en zal belijnd worden zodat daar ook wedstrijden gespeeld kunnen worden. Voor de warming up bij de wedstrijden kan ook nog gebruik gemaakt worden van het halve natuurgrasveld naast de Marveld-Arena.

Vanaf vandaag (1 september) t/m 27 september geldt het Noodtrainingsschema met veld 2: Noodtrainingsschema met veld 2 versie 1 september 2020

Al vast bedankt voor jullie medewerking!

Mochten er nog vragen zijn, stuur dan een e-mail naar info@svgrol.nl.

Algemeen Bestuur
Bestuur SEAG