Extra wedstrijdsecretaris jeugd gezocht

01-09-2020

De Grol beschikt over 40 jeugdteams die wekelijks hun competitie wedstrijden afwerken. Aan het begin van het seizoen, in de winterstop en aan het eind van het seizoen komen daar nog enkele vriendschappelijke wedstrijden en toernooien bij. Een spil in de coördinatie en planning van deze wedstrijden en toernooien is de wedstrijdsecretaris jeugd. Op dit moment is dat Dirk Wolters. Een hele klus voor één persoon alleen, met name bij de opstart van het seizoen.

De Grol is daarom op zoek naar een extra wedstrijdsecretaris jeugd die samen met Dirk deze taak oppakt. Ben je enigzins handig met de computer, enigzins flexibel wat betreft tijdsbesteding en vind je het leuk om met leiders en andere clubs contact te hebben, en zoek je nog een leuke (extra) vrijwilligersfunctie bij de Grol, dan is dit een mooie functie voor jou. Heb je interesse en wil je wat meer informatie stuur dan een email naar info@svgrol.nl.