Live Streaming Wedstrijden Hoofdveld

29-09-2020

Het kabinet heeft aangekondigd dat de komende 3 weken geen publiek is toegestaan bij voetbalwedstrijden. We wachten nog even af hoe de KNVB deze regels verder hanteert en er op gaat reageren.

Als Grol zullen we in ieder geval de wedstrijden die op het Hoofdveld worden gespeeld live streamen via onze website. Via USportFor beschikt de Grol over een automatisch camera systeem dat op de tribune is bevestigd. Deze neemt automatisch de wedstrijden op die gespeeld worden op het Hoofdveld voor wedstrijdanalyse, maar de beelden kunnen ook live via de website vertoond worden. Sinds het begin van dit seizoen is een nieuwe verbeterde camera opgehangen. We zitten nog in de testfase, maar afgelopen weekend is redelijk succesvol verlopen. We gaan er daarom van uit dat aankomend weekend het nieuwe systeem klaar is en de wedstrijden te volgen zijn.

Ga daarvoor naar ClubTV. Deze link vind je aan de rechterkant op de homepage van onze website. Is de wedstrijd nog niet gestart, dan zie je een bericht. Is de wedstrijdopname gestart, dan verschijnt automatisch de weergave van de wedstrijd.