Nieuwe Corona Maatregelen

29-09-2020

De regering heeft op 28 september aanvullende corona maatregelen afgekondigd. Ze duren voorlopig drie weken. De nieuwe maatregelen hebben gevolgen voor de sport. We gaan als Grol daarover binnen enkele dagen nog een ledenbericht sturen. Wij kennen de instructies van de voetbalbond KNVB en de gemeente nog niet. Wel kunnen we alvast enige gevolgen en maatregelen voor de Grol aangeven :

-Trainingen en wedstrijden gaan gewoon door.

-Geen publiek meer bij de wedstrijden zowel bij jeugd als senioren.

-Begeleiders, trainers, leiders, vrijwilligers, EHBO, paramedische begeleiding, bestuur- en commissieleden en pers mogen op sportpark aanwezig zijn.

-Ouders die bij trainingen ondersteunen zijn begeleiders.

-Ouders die met de auto meerijden naar wedstrijden als vervoerders van spelers zijn begeleiders.

-Per auto blijft de chauffeur bepalen of er mondkapjes in auto gedragen moeten worden.

-De jaarlijkse herdenking van onze overleden leden op 5 oktober gaat gewoon door (19.45 uur).

-Het huldigen van de jubilarissen 50 jaar lid op 5 oktober gaat gewoon door (20.00-21.00 uur). De familieleden of vrienden/vriendinnen van de jubilarissen zijn daarbij welkom. Andere leden kunnen daarbij helaas niet aanwezig zijn.

-De algemene leden vergadering wordt niet in de normale vorm gehouden. Leden kunnen niet aanwezig zijn. Ze kunnen vooraf wel op de stukken reageren die op de website komen te staan. De voorstellen en opmerkingen worden op 5 oktober door het aanwezige algemeen bestuur tot besluiten verwerkt. Enkele uitgenodigde leden die voor de communicatie zorgen, zijn daarbij aanwezig als getuigen.

Algemeen Bestuur