Veld Koeltechniek Sponsor Kledingtassen Jeugd

12-10-2020

In de komende maanden zullen we alle kledingsponsoren presenteren op onze website en social mediakanalen middels een mooi promofilmpje. Hierbij de volgende!

Veld Koeltechniek is naast hoofdsponsor van de jeugdafdeling nu ook sponsor van alle kledingtassen voor de jeugd!

In de leeftijdsklasses tot en met 12 jaar heeft elk lid een rugtas in bruikleen ontvangen. De leeftijdscategorie van 13 tot en met 19 jaar hebben een grotere tas gekregen!

Daar bedanken wij Veld Koeltechniek van harte voor!

"Wij willen graag sociaal betrokken zijn bij een belangrijke vereniging in Groenlo. Het is een fantastische club en we vinden het daarnaast mooi dat s.v. Grol en s.v. Grolse Boys gefuseerd zijn. Samen bereik je meer dan alleen. Wij wensen alle (jeugd)leden van Grol dan ook heel veel succes!"

Video door Studentenontwerpers.