Extra maatregelen tegen Corona Virus

14-10-2020

De regering heeft op dinsdag 13 oktober extra maatregelen afgekondigd om de toename van de besmettingen met het corona virus te stoppen.

De maatregelen gelden vanaf woensdag 14 oktober om 22.00 uur en duren tot en met vrijdag 13 november.

Wat houdt dit in voor de Grol ?

-de training van de senioren op woensdag 14 oktober mag nog door gaan

-de trainingen van de jeugd (t/m O19) gaan de komende maand gewoon door en onderlingen partijtjes zijn toegestaan.

-de competitiewedstrijden, bekerwedstrijden, wedstrijden AchterhoekCup en oefenwedstrijden van de Jeugd en Senioren gaan de komende maand niet door (veld en zaal)

-de reguliere trainingen van de senioren vervallen de komende maand

-de senioren mogen trainen in groepjes van maximaal 4 personen en op 1,5 meter van elkaar, partijtjes zijn dus niet toegestaan

-de kleedkamers zijn gesloten van donderdag 15 oktober tot en met vrijdag 13 november en dat betekent thuis omkleden en douchen

-de kantine/het sportcafé blijft de komende maand gesloten

We houden alle leden verder op de hoogte door de gebruikelijke Covid 19 (corona) berichten.

Algemeen Bestuur Grol