Roy Reinders Verenigingsman van het Jaar

07-12-2020

Het algemeen bestuur heeft namens de leden van de Grol Roy Reinders benoemd tot verenigingsman van het jaar 2020. Dat is nog voor het seizoen 2019-2020. De huldiging is telkens uitgesteld en kan dit jaar ook niet meer plaatsvinden. Daarom wordt het besluit tot deze onderscheiding nu gepubliceerd. Roy Reinders heeft alle begrip voor deze situatie, maar is ook trots dat hij de verenigingsman is geworden in het bijzondere coronajaar én fusiejaar 2020. “Heel speciaal” vindt hij dat en dat is het ook.

Roy Reinders is al meer dan 30 jaar voor de Grol als vrijwilliger actief. Jeugdleider, keeperstrainer, keeperscoördinator, bestuur Supportersclub, voorzitter commissie Nevenactiviteiten jeugd, vrijwilliger bij het Internationaal Marveldtoernooi en nog heel wat tijdelijke taken tussendoor.

In een bijzonder jaar heeft deze bijzondere vrijwilliger deze onderscheiding meer dan verdiend. Roy, van harte gefeliciteerd!!!

Een uitgebreide beschrijving van zijn loopbaan en verdiensten bij de vereniging komt in een artikel in het clubblad van deze maand december.