Junioren SelectieMix Toernooi

13-12-2020

Op zaterdag 12 december vond voor de tweede maal dit seizoen een junioren selectiemix activiteit plaats. Dit maal in de vorm van een toernooi. Er waren drie mixteams gevormd met spelers van de JO19-1, JO17-1 en deel JO15-1. Elk team speelde twee wedstrijden van 30 minuten. Het werd wederom een geslaagde activiteit.

Organisator Jos Heutink, Hoofd Jeugdopleiding, keek tevreden terug. "Het niveau van het spel was hoog. En fantastisch om te zien hoe de spelers van de JO15-1 samen kunnen spelen met en tegen spelers die al tegen het eerste aan zitten." Bij de 'prijsuitreiking' gaf hij aan dat het wel goed zit met de toekomst van Grol, er loopt enorm veel talent rond bij de jeugdselecties.

Team Lichtblauw, onder leiding van hoofdtrainer William Krabbenborg, werd de winnaar van deze middag. Wout Reukers van de JO15-1 werd uitgeroepen tot speler van het toernooi.

Tegelijkertijd speelde op veld 1 JO17-2, JO15-2 en rest JO15-1 een mixwedstrijd. Eerder op de dag speelden JO13-2 en JO13-3 tegen elkaar en speelde de JO15-3 tegen JO13-1. Ook bij de pupillen vonden er deze dag diverse wedstrijdjes, toernooien en trainingen plaats.

Uitslagen Junioren SelectieMix Toernooi:
Team rood - Team donkerblauw 1 - 2
Team lichtblauw - Team rood 2 - 1