Clubblad 40 Jaar en Nummer 4 is uit

21-12-2020

Vandaag is Clubblad Nummer 4 van 2020 afgeleverd op Sportpark Den Elshof. Een superdik Kerstnummer. De komende dagen wordt deze bezorgd bij alle leden, vrijwilligers en sponsoren.

Het ziet er weer fantastisch uit. Complimenten aan de redactie. En niet alleen complimenten, maar ook de felicitaties, want het clubblad bestaat dit jaar 40 jaar! Felicitaties aan de huidige clubbladredactieleden, maar ook aan alle personen die in de afgelopen 40 jaar deel hebben uitgemaakt van de redactie. Wie dit zijn? Een groot aantal heeft weer een 1-malige bijdrage geleverd aan deze jubileumeditie.

Wij wensen iedereen veel lees- en kijkplezier, fijne feestdagen en al vast het allerbeste voor 2021.

De clubbladredactie is nog op zoek naar 3 extra vrijwilligers. Heb je interesse? Neem dan contact op met één van de huidige redactieleden of stuur een mail naar info@svgrol.nl.